Julafton 07

Nu är återt första julafton över. Jag firar nämligen x2. Vi lever ju i ett himla modernt samhälle där föer är skilda än faktiskt tillsammans med den man fick barn med. och för att passa ihop alla "vi har barnen på onsdagar" "nej det går inte, vi har dom bara på ojämna veckor", så får vi helt enkelt dela på det. Pappas släkt + moffa och mommo idag. På onsdag mammas släkt och även då moffa och momma.

Dagen började med att jag inte ick den obligatoriska serietidningen under sängen. Jag fick alltid en där när jag var liten, så att jag skulle kunna hålla mig lugn hela dagen. Tills tomten kom. Men idag fick jag ingen, min 18 julafton och jag fick ingen för första (?) gången. Och nog sjutton var jag rastlös sen!

Dagen har vart fin iallafall. Bra släkt och bra klappar. Bra mat och bästa tomten.  (han sitter i rikstaden)
lista på julklappar och grejs kommer imorgon. För nu ska jag sova. Kunde ju inte göra det i natt, eftersom att det var julafton idag.

men, en ledtråd till klapparna; nu ska jag gå och spela på mina 2 tvspel.

Godjul alla! Puss!
| |
Upp