knappast-bal-nervositet alá marika

Nu blir det snart att sova. Bal imorgon och jag är riktigt taggad! Och nervig.
Tänk på allt som kan gå fel.

Min klänning sitter inte så himla bra, jag är inte så himla smal och klänningen är inte så himla stor, icke en bra kombination! Jag vet inte hur jag ska sminka mig, alla är helt fina och jag är bara vanlig. Jag vet inte heller  hur jag ska göra med mitt hår. Locktängen funkar inte! PANIK! (jag får ringa familjen kloth imorgon, dom brukar lösa mina panik-attacker). Tänk om jag får gå med värsta tråkiga killen? SOm inte säger nått, och jag som alltid blir så nervös? Tänk om jag blir helt övergiven där, jag känner liksom inte så många som alla andra? Alla har liksom värsta bästa vännerna med sig? AH!

Förövrigt så har jag ont i mitt knä med, (draget ur led ni vet) och ett problem kan ju då vara att gå i högklackat. Men nej, nu blire sängen och vafan, sluta klaga! 
Jag ska ju på bal för sjutton!
| |
Upp