klassen med stil

jag känner mest att jag inte har någonting alls att blogga om. Det har inte hänt någonting speciellt idag och jag har ingenting jag är överdrivet irriterad på. Inte speciellt glad på någonting heller. Nej, jag vet inte helt enkelt.

Dagen idag har vart en hemmadag, pyjamas till mitt på dagen. Sen en sväng och övningsköra, installera sims2 igen det sistnämnda gjorde mig fast och beroende ett bra tag. Åh, det är bra! Sen kom Nea över en sväng med, hon hade en lårkaka på vaden och en på revbebet. Ja, det är smällar man får ta.

Förresten, klasskorten! Ordet med stort K. Shit pommes! Jag ser ut som en stel giraff! (bortsett från det faktum att giraffer är långa, jag är bara kort och tjock)
Mitt leende är inte vad det borde kan jag lova och jag ser bara, ja just det, stel ut!
Att linnea skrattade åt mig tror jag inte heller är ett bra tecken.
Men, förövrigt, klassen ser stilig ut
Puss!
| |
Upp