dagens

imorse vaknade jag alldeles för trött. sådär frusen och trött, ni vet. jag hatar torsdagar. det suger och dom är inte kul alls. inte alls. vanlig dag i skolan. liksom ingenting speciellt. förutom att jag sitter i elevrådsstyrelsen nu. att jag ska få vara med på föreningsdagen. och dessutom kommer jag att bli presenterad på årsmötet. okej, det var lite speciellt iallafall. L och jag störde alla på bussen. dom gav oss blickar men vi fortsatte ändå.

väl hemma träffade jag min finaste vän Becka. Vi ses inte ofta. men hon är min bästa vän. vi har känt varandra hela livet. och jag älskar henne. min allra bästa vän. hon och andrea. det är vi som är gänget. en speciell känsla.

sen gick jag en mysig promenad till scouterna. mitt seniorlag. under konstruktion. vi fikade. och jag tror att iår kommer att bli bra. jag tror det. eller jag hoppas iallafall. nån som har ett bra programförslag till scouterna?

nu ska jag skriva rent brandkårsarbetet till Lina. sen blir det att nanna kudden.
| |
Upp