dagen D

vaknade tidigt. nervös som om det skulle ha vart självaste julafton. men det var det ju inte, för er var det säkert bara den där jobbiga måndagen som man har bävat för. för mig var det dagen med stort D. dagen när gipset skulle bort. nu är det borta och jag är fruktansvärt lycklig. jag är det. jag mår bra nu. har lite ont och så, javisst. men det får man ta.

åkte hem. jag var tvungen att testa köra lite bil. Jag kan! och sen ville jag duscha också. stå upp och duscha. länge. helt underbart. det enda som är tråkigt är att jag måste ha en skena på foten nu. och på nätterna ser jag lite ut som en robot för att jag har en stor sak på benet.  lite läskigt.

idag på kvällen träffade jag dessutom mina minisar. helt fint. jag har saknat dom och dom har saknat mig. ömsesidig kärlek. vi delade in dom i lag idag. dom ena heter Gorillorna och dom andra heter Ketchup.

ketchups hejarramsa går;
vi är ketchup, vi är bra!
vi är ketchup, vi är ett lag!
hurra!


fint.
åkte till min bästis sen, Med bil! vi pratade mycket. och jag fick en present.
nu ska jag och mitt robotben sova.
vad har ni gjort idag?
| |
Upp