saker jag glömt att berätta; 20 år i staden där jag växte upp.

jag kom hem från Vässarö och några dagar senare firade vi att jag hade fyllt 20. 20 år och jag hade knappt märkt någon skillnad, jag hade ju vart isolerad på världens bästa ö. där spelar det ingen roll om man är 19 eller 20. du har samma förväntningar på dig iallafall. och dessuom kom min älskade familj ut på min födelsedag och överraskade mig (kanske min lyckligaste dag i livet).
jag var hemma. jag var 20. jag bakade muffins och glömde bort att jag inte längre behövde massproducera. Andrea hjälpte mig och vi hade glasyr på varenda liten muffin. världens finaste släkt var på besök. jag firade min andra 20årsdag och jag var lycklig.
jag kom hem från Vässarö och några dagar senare firade vi att jag hade fyllt 20. 20 år och jag hade knappt märkt någon skillnad, jag hade ju vart isolerad på världens bästa ö. där spelar det ingen roll om man är 19 eller 20. du har samma förväntningar på dig iallafall. och dessuom kom min älskade familj ut på min födelsedag och överraskade mig (kanske min lyckligaste dag i livet).

jag var hemma. jag var 20. jag bakade muffins och glömde bort att jag inte längre behövde massproducera. Andrea hjälpte mig och vi hade glasyr på varenda liten muffin. världens finaste släkt var på besök. jag firade min andra 20årsdag och jag var lycklig.
kalasigt | |
Upp