dag 3: ett-foto-i-timmen

Alltså. Det här med ett foto i timmen? Kan någon förklara det för mig? Är det någon annan än Niotillfem-sandra som faktiskt gör nya saker varje timme? Inte gör jag det i alla fall. Men, här får ni i alla fall se en väldigt spännande och händelserik dag och mitt otroligt hektiska liv. Enjoy.

10:00 - vaknar. dricker te. läser tidningen. (det är förövrigt en sån himla lyx att få DN varje dag)
11.00 - ser dokumentär på tv. LÄNK. Den heter pangpangbröder. fin. lättkollad och trevlig på morgonen.
12:00 - vattnar och klipper blommorna
13:00 - bakar muffins som ser ut som bröst.
14:00 - beger mig i väg med tunnelbanan. har fortfarande inte riktigt vant mig vid att dom går hela tiden
15:00 - har träffat Ebbi och har åkt till kaknästornet för att ha picknick i ett vindskydd
16:00 fortfarande pickinick. pratade om viktiga saker såsom knarkfester, körskoletänk och segeration i scouterna
17:00 - vandrar hem. är nöjd med måndagsbarnsdejten med ebba och känner spontant att det här är livet. (förövrigt har jag handlat massa saker. håller på att svimma av utmattning och har hä stannat för att andas)
18:00 - plockar ner julpynt. lagar mat. byter om till tajts och raggsockor. spännande grejer.
19:00 - pressar jos och äter passionsfrukt. läser antagligen en bok och pysslar lite.
20:00 - gör fortfarande ingenting spännande och bestämmer mig för att sluta fota en gång i timmen.
bilder | |
Upp