vilodagen

 
Det är väldigt sällan jag har dagar när jag gör ingenting. När jag inte har mejl som ska skrivas, dokument som ska läsas, saker som ska fixas, telefonmöten som ska förberedas och så vidare. Ibland dyker de där dagarna upp, de där dagarna när det inte finns ett enda krav. Idag tillexempel. 
 
Såna dagar ägnar jag åt att sortera mina spotifylistor, läsa bloggar, baka, städa, se på korrespondenterna, bädda sängen noggrant och läsa en bok. Precis så som det ska vara.
vardag | |
#1 - - Sofia - ett bättre du:

Men visst kan det vara galet skönt ibland med sådana dagar? Dagar då man gör sådant man alltid annars bortprioriterar...

#2 - - Ingrid Bergman:

Så skönt!
Jag har nästan haft en sådan dag idag. Men det tar fasen emot att inte göra någonting. Trots att jag inte vill göra något annat.

Upp