Lucka 6; En bild från en resa under året

PIC_2956
 
I april åkte jag till Ungern. Vi hyrde en bil och åkte runt i hela landet. Det blev mycket bilåkande, för vi var bara där i 3 dagar. Målet med resan var att lära oss allt vi kunde om Ungern, för senare under sommaren skulle vi ta med oss 40 ungdomar dit på ett 3 veckor långt arrangemang. Vi var tvugna att lära känna detta fantastiska land. 
 
Jag förälskade mig verkligen i Ungern. Tyvärr kom jag inte tillbaka dit. Dagen vi skulle åka trillade jag i en stentrappa, slog huvudet, fick hjärnskakning och en blödning inne i nacken. Det gjorde ont, men ondast gjorde nog ändå känslan av att missa det fina arrangemang jag under 1 år planerat och lagt ner min själ i. 
 
Snart fyller jag 25. Jag önskar mig att få åka tillbaka till Ungern. 
julkalender 2014 | |
Upp