Januaris mobilbilder

Tänkte visa lite (OBS! helt oredigerade) bilder från januari som jag tagit med min mobil. Kolla! 
 
 IMG_4497 IMG_4508 
Januari var ganska mycket så att jag levde i en resväska. Kylen var sorglig vid hemkomsten. 
IMG_4539IMG_4534
Hängde med Elin och drack ÄPPLEÖL. Seriöst godaste jag vet. Och jag hade läppstift.
IMG_4542 IMG_4545
 OBS! OBS! OBS! SNÖ! OBS! OBS! OBS! 
IMG_4554  IMG_4549
Vi kände spontant att januari var lite motigt. Och det hängde brandmän hemma hos mig. 
 
IMG_4550  IMG_4561
 Malde kött och gjorde megagoda hamburgare. Hängde en del på Sahlgrenska. 
IMG_4572 IMG_4583
 Tröst-fikade på bästa caféet. Tog bilder som visade hur synd jag tyckte om mig själv.
IMG_4584  IMG_4586
Var hos mina föräldrar i massa snö och åkte skoter. Älskadr det.  
IMG_4604 IMG_4637
Hur fint är det inte där jag kommer från? Amazing. Dessutom hittade jag läsk på glasflaska och det var ett moment av glädje jag hade. 
 
Sammanfattningsvis var januari en bra månad. Skönt att börja ett nytt liv, nytt år liksom. Var trögt att börja universitetet igen, och tråkigt med mycket sjukhus. Dock fint med snö! 
bilder | |
Upp