Pax Lodge

I början på december åkte jag till England, har helt glömt att visa bilderna från det. Här kommer de!  
1
Jag åkte dit genom Scouterna, för att gå en utbildning i någonting som heter Free Being Me. Det är någonting som vi troligen skall ta till Sverige och som jobbas med över hela världen.  
 
2
 Vi var folk från alla världens hörn, och trots att utbildningen var världsbra så lärde jag mig nog mest av att disskutera och samtala med folk från hela världen. 
 
 
3
 Vi bodde granne med det här lilla huset. 
 
6
 Det var megafint i området omkring. Kändes som tidig höst, trots att det var december.
 
7
 <3
 
8
 Jag har inte tidigare varit så tagen av England, men nu kände jag ändå en kärlek till landet. 
 
9
Vi gick upp på en kulle och njöt av vädret. 
 
10
Kolla vad härligt!  
 
11
Det var massa lösa hundar, folk som tränade i shorts och liknande. Höst i luften!  
 
12
Har lärt känna så sjukt mycket härligt folk, det känns bra att veta att det finns så många engagerade människor runt om i hela världen. 
 
 
 
resor & äventyr | |
Upp