Lucka 11; En bild på en person du saknat i år

 
Jag blir alldeles knäpp på mig själv. Varför kan jag inte lägga upp en bild per dag? Jag klarar inte av strukturen. hua. Dessutom; när jag blir stressad eller pressad - då lägger jag ner allt. Jag lägger mig i soffan och bara ger upp. 
 
Men. Detta är de två personer jag har saknat i år. Andréa, min fina bästis. Vi har alltid varit tre i mitt gäng. Andréa, Rebecka och jag. Nu bor jag och Rebecka i samma stad - och vem saknas då? Jo. Andréa såklart. Det blir så påtagligt. Sen är den andra personen på bilden Kicki. Fina, bästa vännen Kicki. Sen vi lärde kände varandra första gången har vi varit oskiljaktiga. Vi har bott ihop, rest ihop, left ihop. Åh. Nu bor hon i Östersund och oj vad långt bort det är. 
 
Två personer jag saknat. 
 
julkalender 2014 | |
Upp