30 maj

Okej, andra blogginlägget , jag kommer snart att bli beroende

Dagen började klockan 7. Vaknade utan väckarklocka, istället var det min äckliga huvudvärk som väckte mig. Men, tandställningsmojen är bra säger dom som vet.

Jag åkte till sjukhuuset - akutprover är alltid nervöst
Pågrundav alla äckliga ''sista-minuten-akut-prover'' missade jag början av mitt fysikprov. Det var jobbigt och jag vart bara mer nervös. Provet gick sämst. Jag vet nämligen att jag kommer att få MAX, och då menar jag verkligen MAX G.
IG är mer troligt.

Menmen, efter äckelfysikmegabajsmongoprovet så var det iallafall världens hål. Till klockan 12. Då var det sam.
SISTA LEKTIONEN MED SAMHÄLLSKUNSKAP FÖR ALL FRAMTID .

Sen satt vi ett tag, i biblioteket, filosoferade. Jag, linus, lina, Jennie, sandra & zara

Sen var det dags för mig att inhandla årets snyggaste tröja - KRAMPENTRÖJAN!
Det är så kul, peppet bara sjunger, spelar musik om vad bra Risbergska är osv.. värsta stämningen och lärarna går och håller för öronen för att musiken är för hög enligt dom. Vissa lärare iaf, de andra är glatt med och sjunger och hejar. - Kärlek

Sen... Gambiagruppenmöte. Jag vart med i styrelsen, ''för jag har mycket fantasi'' och fick vara marknadsförare.
coolt jaha

HEM

Men, dagens händelse kommer när jag ska gå på bussen;
Jag är lite stressad med tycker sedan att jag ser Adam. Jag vart glad och ropar; HEEEJ ADAAAM!!
för att sedan springa fram och krama ''Adam'' , ni fattar , det var inte Adam jag kramade, och jag gör alltid bort mig som vanligt.

Sen hemma iaf.
Softat med några vänner-avsnitt
Jobbat
Nu är det te , och Naiv. Super.
| |
Upp