Det här är jag, vem är du?

Jag undrar lite vilka ni är?
Alltså, ni är ju flera stycken som läser. Ganska många faktiskt.
jag tror inte att jag känner er alla. Nej det tror jag inte.

Så, berätta för mig vem du är vettja. Och vilken din favoritglass är.
och lite sånt där som är kul att veta.

Om jag skulle berätta vem jag är i en kommentar skulle jag skriva:

Kort tjej med blont hår som spretar åt många håll när jag vaknar. Jag är vegetarian men korv är min favoritmat. 18 år men beter mig ibland som 28 och ibland som 14. Trots att jag är relativt ung tror jag att jag har upplevt ganska mycket i livet. Jag gillar att vara på äventyr, stora som små. Och jag gillar att lära känna nya människor.

Om jag ska tala om någonting som jag gillar mer än allt annat så är det just att träffa nya människor som kan lära mig någonting om livet och rabarberpaj. Och den saken som jag älskar allra mest är att skratta högt och fult.
min favoritglass är kulglass med polkagrissmak. Och dessutom; killar med hår som blir till lockar i nacken är det finaste.


Det var jag, vem är du?  (svara nu. okej.)
det som snurrar | |
Upp