SMC - del ett

tjah. Maiks har fullt upp som vanligt men jag har inlogget till hennes blogg så ja sköter väl de här under tiden hon ska göra viktiga saker som att ta över världen. sorry maiks hoppas att du inte slåt mig nu när jag snor din blogg lite. hehe. jag ska skriva om maiks det kan vli skoj.

jag känner en tjej. Hon heter Marika. Sara Marika Cecilia Persson. Men hon kallas för Maiks. hon pratar snabbt och mycket, lite för mycket ibland kan man tycka. och när hon pratar är hon så in i norden regelrätt gällande gramatik. inte ett grammatiskt fel någonsin. fast nu ljuger jag kanske lite, hon använder ofta uttryck som hon själv kommer på, just nu är det mycket "på ärligt", det är hennes favorituttryck. hon är lite skev på små vis, men det ät ju det som gör att man liksom gillar'na. hon äter pizza från mitten och ut, för det är godast så. hon avgudar ahlgrensbilar (vita) och dr. pepper. & självklart äter hon efterrätterna innan maten. det är ju godast.

Trots att hon är tjej beter hon sig som en kille ibland.hon kan ingenting om smink, bryr sig inte om hur hon ser ut och är väldigt naturlig. Hon tvekar inte en sekund utan kastar sig in i olika äventyr och antar vilken utmaning som helst. Trots att hon kan tyckas vara ganska rak och läskigt ärlig i vissa fall är hon fruktansvärt sympatisk, bryr sig om alla och har ett hjärta av guld, rakt igenom!

kärlek & pirr | |
Upp