båtluffen

Hejhej! Dom här två (alltså jag och fina) bestämde oss för att dra på båtluff. 
Vi packade ner tältet och köpte varsitt kort på waxholmsbåtarna. Sen drog vi! 
Hur fin är inte skärgården? Vi vandrade genom hagar och längs med gärdsgårdar.
Den finaste jag känner. 
Är det någonting jag verkligen mår bra av; ja då är det att vara ute såhär.
Vi kom till fina hamnar, Mattias kollade på båtar och jag gjorde allt jag kunde för att lära mig lite.
Ville stanna för alltid. 
Vi åkte runt mellan öarna, jag såg mest det här hela tiden. Grön natur och en pojke med ryggsäck. 
Glad tjej vid fin äng! Ville kasta mig i den, dessvärre massa brännässlor. 
Ett gemensamt intresse fina hus. Vi drömmer alltid om var vi ska bo. I något av dessa hus kanske.
Ibland fick man ro själv i en båt för att komma vidare. Älskade det!  
Det var världsfint. Min första semester på 4 år. Vår första gemensamma. 
 
 
 
resor & äventyr | |
Upp