Instagram December & Januari

Kolla kolla! Detta är vad som hände i december och januari - iallafall om man får tro min instagram. Vill man följa mig heter jag marikacecilia. 
 
 
Jag åkte på utbildning i London. Det var kul och frustrerande. En bra blandning. 
En natt gick jag ut på äventyr. Det är det bästa jag vet; att gå själv i en stad jag inte hittar i. 
Hade megamycket att läsa. 
Firade Nobeldagen med tomtebloss! 
Åkte färja i 4 minuter och blev så himla åksjuk. 
Va glad i svartvitt. 
Kolla kolla vad fint! Åh. 
Det var mega-kallt i Stockholm och jag skrapade megasnabbt. 
Quiz med nobelpristagare på nyårsnatten. 
Tittade på bilder hemma hos min farmor. Hur fin är hon inte? 
Världens finaste Lovis sov hemma hos oss. Älskar att va barnvakt. 
Var lite nostalgisk över den där ön. 
Kom hem till en lagom varm lägenhet.
Sportkrönikan. 
Pluggade med rimligt plugg-godis på biblioteket. 
 
Åt ingen semelwrap, men dock en semeltårta. 
TULPANER.
Min fina fina hemstad. 
bilder | bilder, instagram | |
Upp